En intervju med Gloria.

Jag tänkte att ni skulle få en tydligare bild av vem denna kvinna egentligen är, eftersom att hon dyker upp relativt ofta i den här bloggen. Dessutom är Glorias favoritsamtalsämne henne själv.

Namn:  
Gloria Evita Ana-Maria la Moneda de Santiago. Beror dock helt och hållet vilket land jag befinner mig i, och vem jag pratar med.

Ålder: 
Det kvittar. Jag har väldigt få kroppsdelar/organ som faktiskt är lika gamla.

Yrke:
Advokat, hissreperatör, vapentillverkare, läkare, vinodlare, brevbärare etc. Gör mycket, har licens för lite (se svar på fråga 1). Som en liten anekdot kan jag dock berätta att det faktiskt var jag som byggde scengolvet under melodifestivalen 1988, när Celine Dion vann med "Ne Partez Pas Sans Moi" för Schweiz. Jag stal hennes kläder, men det är preskriberat nu. 

Fritidsintressen:
Knyta rosetter, psykoanalys (både som patient och psykolog) och att kasta mindre tunga föremål på personer med månadslöner under 65000. En annan hobby är att gå till valfritt omklädningsrum, ställa mig bredvid någon normalviktig tonåring (med min liposucked-to-perfection-kropp), och högljutt klaga på hur knubbiga människor börjar bli. Tjejer i fjortonårsåldern är tydliga favoriter i just detta lilla spratt. Man kan praktiskt taget höra hur de börjar räkna kalorier i deras små hårsprejade huvuden. Ha! Gör även mina egna flourtabletter. Tandhygien är viktigt.

Favoritböcker:
1. Not Guilty by Reason of Mental Disease or Defect: Your Personal Guide to Getting Away

2. It's Not Prostitution if He is Your Boyfriend: Learning How to Asses the Value of Jewelry

3. Harry Potter och De Vises Sten/Den Vita Masajen
(Oavgjort. Kan relatera till båda böckerna precis lika mycket.)

Favoritfilmer:
1. Gudfadern (Påminner mig om min uppväxt.)

2. Pilates: din guide till hälsa, styrka och inre ro (Påminner mig om min uppväxt.)

3. Lilla Sjöjungfrun II

Favoritlåtar:
Money Money Money

Gimme Gimme Gimme

I princip allt av Abba där samma ord upprepas tre gånger i titeln. Det blir så mycket lättare att komma ihåg då. Kommer man bara på en del av titeln kan man automatiskt resten.

Motto:
"The world is not enough", bokstavligt talat. För närvarande väntar 19 länder på att få mig utlämnad. Jag börjar få ont om spelrum. Lyckligtvis preskriberas ett åtal gällande hets mot folkgrupp i Kambodja om några dagar. Medverkade faktiskt på deras version av efterlyst i onsdags.

Det här visste ni inte om mig:
Jag har varit gift fyra gånger tidigare, och har för närvarande tre män och en fru i tre olika länder. Samtliga mina respektive har ansökt om skilsmässa.
Jag medverkade i Vi i Femman som barn, men när de upptäckte att jag faktiskt var vuxen blev jag diskvalificerad. Däremot hann jag få en t-shirt, en ryggsäck och en ficklampa, vilka kommer väl till pass under mina campingresor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Money Money Money



Gimme Gimme Gimme





Hmmmm.....

Vad sa nu killen från menarebetterthanwomen.com?

2008-11-12 @ 17:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0